post image

Za nami Kongres Szefów Kuchni i Restauratorów. Transgourmet i Selgros zapowiadają rozwój kanałów dystrybucji!

Zakończył się Kongres Szefów Kuchni i Restauratorów 2023 – najważniejsze wydarzenie w pełni poświęcone branży HoReCa. Tegoroczna edycja odbyła się 24 października w Warszawskim Centrum EXPO XXI i przyciągnęła około 2 tysięcy uczestników. Na Kongresie obecni byli przedstawiciele Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa, którzy zachwycili gości pokazami live cooking oraz przedstawili plany rozwoju swoich obu kanałów sprzedaży.

Trendy kulinarne i problemy gastronomii głównymi tematami Kongresu.

Kongres Szefów Kuchni i Restauratorów to ważne wydarzenie edukacyjne dla branży gastronomicznej. Celem wydarzenia jest podnoszenie wiedzy i umiejętności, a także wymiana doświadczeń osób związanych z branżą HoReCa. Tegoroczna edycja skupiała się na zagadnieniach związanych z kuchnią, biznesem i fine-dining. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział w prelekcjach i dyskusjach na temat aktualnych trendów kulinarnych, kuchni regionalnej  oraz sztuki aranżacji dania na talerzu. Nie zabrakło również rozmów o rozwiązaniach biznesowych, w tym przede wszystkim radzenia sobie z czynnikami wpływającymi na całą branżę HoReCa – inflacją czy zmiennymi cenami produktów.

Jarosław Uściński podczas panelu „Czy można kupić sobie gwiazdkę? Co decyduje o prestiżowych sukcesach w świecie gastronomii?”

Pokazy kulinarne i plany rozwoju, czyli Transgourmet i Selgros na Kongresie.

Podobnie jak przed rokiem na Kongresie byli obecni również Doradcy Klienta Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa. Na stoisku firmy, w strefie ekspozycyjnej, zostały zorganizowane specjalne pokazy kulinarne dla uczestników wydarzenia. Eksperci z Instytutu Kulinarnego Transgourmet przygotowali wyśmienite, nowatorskie dania, m.in. terrinę z brokuła z sezamem, burger z konopi, duszone policzki wieprzowe. Widzowie, którzy przypatrywali się pracy kucharzy, mogli jednocześnie zapoznać się bliżej z szerokim asortymentem marek własnych Transgourmet, w tym popularną wśród restauratorów marką Economy i Topseller.

Przedstawiciele Transgourmet i Selgros opowiadali o dotychczasowych działaniach podejmowanych przez marki na rzecz rozwoju branży gastronomicznej w Polsce i zdradzili również najnowsze plany rozwoju biznesowego firmy.

Wszystko jest już jasne! Na początku 2024 roku otwieramy Magazyn Transgourmet Foodservice w Gliwicach oraz halę Selgros w Lubinie. Pierwsza inwestycja będzie realizowała zapotrzebowanie na nasze produkty wśród Klientów gastronomicznych z południowej Polski, głównie Śląska, aglomeracji krakowskiej i wrocławskiej. Hala w Lubinie ułatwi z kolei obsługę Klientów biznesowych i detalicznych z południowo-zachodniej części kraju, głównie województwa dolnośląskiego, w którym od lat z sukcesem działają nasze dwa markety zlokalizowane we Wrocławiu.mówi Cezary Furmanowicz, Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska, operator marek Transgourmet i Selgros.

Pierwsze dostawy do Klientów z nowego centrum logistyczno-magazynowego Transgourmet Foodservice, zlokalizowanego w Gliwicach przy ul. Sikorskiego, zaplanowane są w styczniu 2024 roku. W początkowej fazie firma planuje zatrudnić 70 osób, ale docelowo ma zapewnić ponad 200 miejsc pracy w nowoczesnym centrum dystrybucyjnym. Budynek będzie miał pow. około 19 200 m2 i będzie obsługiwał południe kraju.

Z kolei w Lubinie przy ul. Jana Pawła II, w ramach modernizacji istniejącego obiektu, powstaje nowoczesne centrum zaopatrzenia Selgros o pow. sprzedaży ok. 6000 m². To miejsce, w którym zaopatrywać się będą osoby prowadzące działalność gospodarczą, Klienci gastronomiczni oraz detaliczni. W związku ze zbliżającym się terminem otwarcia, które planowane jest na wiosnę 2024 r., trwa rekrutacja pracowników, a Przedstawiciele firmy są w trakcie aktywnego pozyskiwania Klientów.


Transgourmet Foodservice to marka zaopatrująca Klientów gastronomicznych za pomocą własnej nowoczesnej floty samochodów ciężarowych z nowoczesnego Centrum Logistyczno-Magazynowego zlokalizowanego w Ożarowie pod Warszawą oraz sieci magazynów typu cross-dock w całej Polsce.

Selgros to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych, oferująca najwyższą jakość i świeżość produktów oraz pełne zaopatrzenie pod jednym dachem dla osób prowadzących działalność gospodarczą, Klientów z branży HoReCa oraz indywidualnych. Wszechstronna oferta hal Selgros to jeden z najszerszych asortymentów na rynku. Selgros posiada 19 hal handlowych w całej Polsce, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Siedlcach, Warszawie (4 hale) i we Wrocławiu (także 2 hale).

Transgourmet i Selgros to marki handlowe używane przez Transgourmet Polska. Spółka wchodzi w skład Transgourmet Holding AG, która należy do szwajcarskiej Grupy Coop z siedzibą w Bazylei. www.transgourmet.pl www.selgros.pl

-->