post image

Udany debiut Targów HoReCa Transgourmet i Selgros

Ponad 400 profesjonalistów z branży gastronomicznej i hotelarskiej spotkało się podczas pierwszej edycji Targów HoReCa organizowanych przez Transgourmet i Selgros. Wydarzenie przyciągnęło szefów kuchni, restauratorów, hotelarzy i właścicieli firm cateringowych, oferując im wyjątkową przestrzeń do rozmów, poznawania nowości, degustacji i zdobywania inspiracji. Goście wysoko ocenili zarówno organizację, jak i program targów, a całość wydarzenia przebiegała w atmosferze sprzyjającej rozmowom o rozwoju biznesu.

Kluczową rolę w programie odegrał Instytut Kulinarny Transgourmet, który odpowiadał za część merytoryczną wydarzenia. To właśnie eksperci Instytutu wspólnie z Narodową Kadrą Kucharzy Polski przygotowali warsztaty, panele dyskusyjne, pokazy kulinarne i prelekcje, które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem uczestników. Kulminacyjnym punktem programu był pokaz Martina Gimeneza Castro, który udowodnił, że fine dining może łączyć pasję, technikę i innowacyjność.

Targi były okazją do rozmów o aktualnych wyzwaniach i trendach. Wśród tematów poruszanych podczas dyskusji znalazły się m.in. relacje z dostawcami, zarządzanie kosztami, sezonowość w kuchni oraz projektowanie menu już na etapie planowania lokalu. Wystąpienie Stanisława Magdija z Akademii Leona Koźmińskiego zwróciło uwagę uczestników na rolę odpowiednio dobranego sprzętu i strategii kulinarnej w sukcesie restauracji.

Nie zabrakło również miejsca na prezentację marek własnych Transgourmet i Selgros. Goście z zainteresowaniem zapoznawali się z nowym katalogiem produktów dedykowanych gastronomii, szczególnie z liniami Economy i Topseller – stworzonymi z myślą o wydajnej, profesjonalnej kuchni. Uczestnicy docenili praktyczne podejście do oferty, dopasowane do realnych potrzeb rynku HoReCa.