Doradcy Kulinarni Selgros i Transgourmet na warsztatach produktowych GoodMills i Monini
Poszerzanie wiedzy i umiejętności jest wpisane w nasze DNA. Chętnie dzielimy się doświadczeniem z gastronomami, ale pamiętamy również o swoim rozwoju. Dlatego też w dniach 15-16 listopada w Instytucie Kulinarnym Transgourmet odbyły się praktyczne warsztaty produktowe dla Doradców Kulinarnych Selgros i Transgourmet. Współorganizatorami wydarzenia były marki GoodMills i Monini.
GoodMills to jeden z najważniejszych producentów mąki w Polsce, którego udział w rynku kształtuje się na poziomie 17%. Oprócz doskonale znanych mąk Basia, firma jest również właścicielem marki GoodMills Professional dla klientów biznesowych. Profesjonalne produkty świetnie sprawdzają się w restauracjach i pizzeriach ze względu na powtarzalną jakość, stabilność oraz wygodne opakowania o wadze 5 kg i 10 kg.
Monini to z kolei włoska marka, której historia sięga lat 20. XX wieku. Firma zajmuje się przede wszystkim produkcją oliwy z oliwek, jednak w portfolio swoich produktów posiada także różne rodzaje octów, kremów balsamicznych i sosów pesto. Marka Monini, która jest doskonale znana konsumentom w ponad 70 krajach na całym świecie, posiada również szeroką ofertę dla branży HoReCa.
Szkolenie z udziałem przedstawicieli obu marek odbyło się w Instytucie Kulinarnym Transgourmet i składało się z części teoretycznej, praktycznej oraz degustacyjnej. Na początku Doradcy Kulinarni Selgros i Transgourmet zapoznali się z produktami, dowiedzieli się, jakie technologie są wykorzystywane w procesie produkcyjnym oraz wzięli udział w degustacji oliw. Po zdobyciu niezbędnej wiedzy przyszedł czas na zadania praktyczne – przygotowanie dań z wykorzystaniem artykułów marki GoodMills i Monini. W programie warsztatów nie mogło oczywiście zabraknąć pizzy – niekwestionowanej królowej kuchni włoskiej.
Zapraszamy do zapoznania się z krótką relacją fotograficzną z wydarzenia.